środa, 17 sierpnia 2011

Essence - kremowa pomadka do ust

Gdy jestem w naturze od razu gnam do szafy Essence. Ostatnio naszła mnie chęć na zmiany z błyszczyków na pomadki. Postanowiłam kupić "kremową pomadkę do ust" firmy essence.
Koszt takiej pomadki to 8,99zł.


Od producenta: Kremowa formuła pomadki sprawia, że niezwykle łatwo się ją nakłada. Stanowi wspaniałe wykończenie makijażu. Dzięki zawartości witaminy E odżywia i ochrania usta. Dostępna w wielu kolorach.

Ja mam kolor 44 - Almost Famous. Jest to krwista czerwień. Kupiłam ją ponieważ lubię czerwone usta na co dzień, a dodatkowo konsystencja pomadki jest faktycznie kremowa i pół transparentna przez co czerwień nie jest tak bardzo intensywna. Dla mnie jest to plusem, gdyż po nałożeniu pomadki mam fajnie zabarwione, nie wyglądające wulgarnie usta. Pomadka nie wysusza ust, ma konsystencję balsamu do ust. Co do trwałości - raczej standardowo: nie jest super trwała.


Zapach jest przyjemny, trochę jakby owocowy. Opakowanie raczej standardowe, może wydawać się troszkę tandetne jednak przy noszeniu w torebce nic się z nim nie dzieje, nie otwiera się.
Myślę, że mogę polecić tę pomadkę :) Zwłaszcza że kosztuje niecałe 9zł w stałej ofercie z szafy Essence. Pomadka w sam raz do wrzucenia do torebki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz